HALI järjestää syksyn 2024 aikana yhdessä Uudenmaan sosiaalialan osaamiskeskuksen Soccan kanssa yhteensä viisi Kanta & kirjaaminen -tuokiota. Tuokioiden keskeisenä kohderyhmänä ovat pienet ja keskisuuret yksityiset sosiaalipalvelujen tuottajat. Tarkoituksena on tarjota palveluntuottajille lisää tietoa sosiaalihuollon Kanta-liittymisen mukanaan tuomista toiminnallisista muutoksista.

Ensimmäinen tilaisuus pidettiin perjantaina 13.9.2024. Tilaisuudessa kuultiin asiakastietojen kirjaamisvelvoitteen lähtökohdista sekä muun muassa kirjaamisesta osana laadukkaita palveluja ja tiedonmuodostuksen perustana. Sospro Oy:n laatujohtaja Helena Nyman-Jokinen esitteli hänelle varatussa puheenvuorossa heidän kirjaamisen kehittämisen polkua. Ensimmäisen tilaisuuden materiaalit löydät tämän uutisen lopusta.

Tulevat Kanta & kirjaaminen -tuokiot:

  • pe 4.10. klo 10–11: Asiakastietolain mukainen liittymisvelvoite Kantaan
  • pe 1.11. klo 10–11: Yksityinen palveluntuottaja sosiaalihuollon asiakastiedon kirjaajana
  • pe 29.11. klo 10–11: Kirjaamisen laadunvalvonta
  • pe 13.12. klo 10–11: Tuki jatkossa ja katse tulevaisuuteen

Tarkemmat tuokiokohtaiset tiedot ja kokouslinkit löytyvät Soccan tapahtumakalenterista.


Tilaisuuden materiaali: Velvoite asiakastietojen kirjaamiseen 13.9.2024

Velvoite asiakastietojen kirjaamiseen

1309-velvoite-asiakastietojen-kirjaamiseen.pdf, 606 kt, 16.9.2024

pdf

Kanta & kirjaaminen -esittelytilaisuus

kanta-kirjaaminen-esittelytilaisuus-13-9-2024.pdf, 600 kt, 2.10.2024

pdf

Lisätiedot

Talvitie Jarno

Jarno Talvitie

Asiantuntija, elinkeinoasiat

050 569 5755

Lisätiedot

Koitko sisällön hyödylliseksi?

Keskiarvo 5 / 5. Arvioiden määrä: 1

Ei vielä arviointeja. Anna arviosi ensimmäisenä.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?